1

پیام تبریک رئیس انجمن داروسازان تهران به داروسازان/ مجاهدت و شهادت برخی از خادمان عرصه سلامت برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری انجمن داروسازان تهران ( آیفا تهران )،دکتر سید حمید خوئی، رئیس انجمن داروسازان تهران در پیامی آغاز سال جدید را به همکاران  داروساز  سراسر کشور تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بهار در پیش است. روی زیبا و قد رعنای طبیعت، بی‌تابی می‌کند. هوای کوه و صدای پای آب، شهر خسته را به سوی خود می‌خواند.  بهار، مدرسۀ شکفتن است و نوروز آموزگار شادکامی. نوروز، روز نو است و نوید روزگاری دیگر. سرزمین خاطره‌ها، سپهر یادها و «فرصت سبز حیات» است، و پیوند ما با نیاکانمان و میراث ما برای آیندگان. نوروز، نشانۀ مدنیّت، هوشمندی و سلامت ایرانیان در دوران باستان است. طبیعی‌ترین و بهترین روز برای جشن‌های سالانه، آغاز بهار و در وقت گلباران طبیعت است، و این انتخاب خردمندانه ایست که در این دیار به ظهور رسیده است. پدران و مادران ما هر دین و آیینی كه برگرفتند، نوروز را پاس داشتند نوروز انتخابی طبیعی و برآمده از عاشقانه‌ترین رابطه میان انسان و زندگی است.

 

سالی که بر ما گذشت  سالی پر از تلاطم، حوادث و بلایای طبیعی و انسانی بود؛ در این سال تلاش، مجاهدت و شهادت برخی از خادمان عرصه سلامت  در مواجهه با بیماری همه گیر کرونا، برگ زرین دیگری را به صحیفه ایثار و فداکاری ایران اسلامی افزود. در سایه این ایثار و فداکاری، اینجانب فرارسیدن نوروز و آغاز سال 1399 شمسی را به تمامی بهار سیرتان از آحاد ایرانیان در اقصی نقاط عالم گرفته تا خادمان حوزه سلامت به ویژه همکاران داروساز سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض  می کنم و از خداوند متعال می خواهم به برکت نام مقلب القلوبش، تمامی آنات و احوال این ملت شریف و بی نظیر را به احسن الحال تحویل نماید و در طلیعه سال نو سلامت، بهروزی و سعادت را برای ملت شریف ایران رقم زند و ما را در انجام وظایف و تکالیفی که در قبال سلامت ملت شریف ایران برعهده داریم موفق گرداند.

انتهای پیام/ن