Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
با وجود سه هزار داروخانه در استان تهران؛

انتقاد از مسئولین در نادیده گرفتن ظرفیت داروخانه ها/ درخواست از مسئولین به توجه ویژه به داروسازان

تاریخ ارسال نوشته: 9 آوریل 2020

نایب رئیس انجمن داروسازان تهران گفت: حدود سه هزار داروخانه در استان تهران و دو هزار داروخانه در شهر تهران داریم لذا مشکلی از بابت دسترسی مردم به داروخانه وجود ندارد.

image_pdfimage_print

دکتر بهمن صبور، نایب رئیس انجمن داروسازان تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری انجمن داروسازان تهران ( آیفا تهران )،  با بیان اینکه دولت هیچ وقت تمایلی به استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در حل مشکلات کشور ندارد، گفت: ما حدود سه هزار داروخانه در استان تهران و دو هزار داروخانه در شهر تهران داریم لذا مشکلی از بابت دسترسی مردم به داروخانه وجود ندارد.

وی گفت:  گرچه گردش مالی کالاهای سلامت محور بسیار پایین است و منفعت چندانی هم برای ما ندارد اما در قضیه شیوع کرونا به ظرفیت داروخانه های بخش خصوصی بی توجهی شد و مردم را برای دریافت ماسک به خانه های بهداشت و مراکز دولتی ارجاع دادند.

دکترصبور با تأکید بر اینکه دولت باید از ظرفیت فارغ التحصیلان این حوزه و داروخانه های بخش خصوصی استفاده کند اظهار داشت: مسئولین باید توجه ویژه ای به داروسازان و فارغ التحصیلان این رشته داشته باشد و درخواست داریم با توجه به اینکه داروسازان در مبارزه با کرونا در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و در این زمینه نیز چند فوتی و تعدادی نیز بستری هستند داروسازان را هم در ردیف کادر درمان بدانند و توجه ویژه ای به موضوع فعالیت های بی منت داروسازان در داروخانه ها شود.

انتهای پیام/ن

هیچ نظری وجود ندارد


Parse error: syntax error, unexpected 'if' (T_IF) in /home/iphatehran/public_html/wp-content/themes/Wooclass/sidebar.php on line 31
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.