Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
نایب رئیس انجمن داروسازان تهران:

توزیع مواد ضد عفونی کننده زیر ذره بین/ داروخانه ها موارد تخلف را گزارش نمایند

تاریخ ارسال نوشته: 9 مارس 2020

نایب رئیس انجمن داروسازان تهران گفت: جلسه ای با حضورمدیران انجمن داروسازان تهران و انجمن صنایع شوینده ایران و با حضور مدیر کل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو برگزار شد در این جلسه توافق شد تا نظارت ها بر توزیع و عرضه محلول های ضدعفونی کنند شدت بگیرد.

image_pdfimage_print

دکتر بهمن صبور، نایب رئیس انجمن داروسازان تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری انجمن داروسازان تهران ( آیفا تهران ) گفت: جلسه ای  با حضورمدیران انجمن داروسازان تهران و انجمن صنایع شوینده ایران و با حضور مدیر کل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو برگزار شد که در این جلسه توافق شد تا نظارت ها بر توزیع و عرضه محلول های ضدعفونی کننده و محصولات آنتی سپتیک شدت گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد جدی صورت گیرد.

وی گفت: قیمت تمامی محصولات در سامانه ۱۲۴ ثبت شده که این قیمت ها مصوب سازمان حمایت می باشد که باید طبق قیمت های اعلام شده به داروخانه ها توزیع و عرضه شود.

دکتر صبور ادامه داد: عرضه و توزیع محصولات آنتی سپتیک و ضدعفونی کننده ها زیر نظر انجمن شوینده ها به تمامی داروخانه ها صورت خواهد گرفت و داروخانه ها در صورت هرگونه کمبود و یا هر گونه تخلف درتوزیع موارد مذکور را به روابط عمومی انجمن داروسازان تهران به شماره ۶۶۴۳۹۰۹۷ داخلی ۱۰۲ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

هیچ نظری وجود ندارد


Parse error: syntax error, unexpected 'if' (T_IF) in /home/iphatehran/public_html/wp-content/themes/Wooclass/sidebar.php on line 31
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.