Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
به مناسبت " روز داروساز"

پرسنل داروخانه‌ها هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند

تاریخ ارسال نوشته: 6 سپتامبر 2021

نائب رییس انجمن داروسازان تهران؛ در رابطه با واکسیناسیون داروسازان اظهار داشت: تقریبا تمامی داروسازان واکسینه شده‌اند و تنها پرسنل داروخانه‌ها مانده‌اند. ما دغدغه‌ این همکاران را به مقامات منتقل کرده‌ایم و امیدواریم که این افراد نیز هرچه زودتر واکسینه شوند.

image_pdfimage_print

دکتر بهمن صبور نائب رییس انجمن داروسازان تهران در در نشست روز داروساز، با اشاره به جانباختن ۲۵ داروساز در کشور گفت: هیچ یک از این افراد به عنوان شهدای خدمت شناسایی نشده‌اند.

وی در خصوص دخالت نهادهای مختلف در امور داروخانه‌ها، اظهار داشت: باید تکلیف داروخانه‌ و دارو روشن شود و مشخص کنند؛ داروسازی جزو مشاغل خاص هست یا نه. از سوی دیگر دارو رقابت هست یا خیر باید تکلیف این موضوعات روشن شود تا داروسازان نیز تکلیف خود را بدانند. اگر جزء مشاغل باشد، باید تابع قوانین خاص خود نیز باشد.

نائب رییس انجمن داروسازان تهران، بیان داشت: در بحث واکسیناسیون پرسنل داروخانه‌ها، یک سوم داروسازان و داروخانه‌ها در تهران حضور دارند و تهران حدود سه هزار داروخانه دارد و به این لحاظ نمی توان تهران را با دیگر استان ها مقایسه کرد بنابراین کنترل واکسیناسیون در شهرهای غیر از استان تهران به لحاظ پایین بودن جامعه آماری کار آسانتری است.

دکتر صبور تاکید کرد: مشکلی که ما در بحث واکسیناسیون پرسنل داروخانه‌ها داریم این است که پرسنل داروخانه‌ها دو دسته هستند؛ یکی پرسنل بیمه شده و رسمی هستند که تقریبا می‌توان گفت تمامی آنها واکسینه شده اند؛ اما اکنون مشکل در قسمتی است که پرسنل بصورت پاره وقت در داروخانه‌ها مشغول هستند و بطور کامل واکسینه نشده‌اند.

وی گفت: با یک مکانیزم تعیین شده، واکسیناسیون افراد بیمه نشده هم در دست اقدام قرار دارد و باید زودتر واکسیناسیون این افراد هم توسط معاونت های غذا و دارو و سه دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.

هیچ نظری وجود ندارد


Parse error: syntax error, unexpected 'if' (T_IF) in /home/iphatehran/public_html/wp-content/themes/Wooclass/sidebar.php on line 31
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.