1

آموزش های نسخه نویسی الکترونیک مستمر باشد

به گزارش روابط عمومی انجمن داروسازان تهران،نشست مشترک رییس انجمن داروسازان ایران( دکتر محمدباقر ضیاء) و دبیر انجمن داروسازان تهران( دکتر محمدرضا دری) با مدیر عامل بیمه سلامت( دکتر محمدمهدی ناصحی) مورخ 7 مهرماه در سازمان بیمه سلامت برگزار شد.

محمدباقر ضیاء، با تاکید بر اینکه هدف ما تعامل و همکاری با سازمان بیمه سلامت است،گفت:برای اجرای نسخه نویسی الکترونیک ایجاد زیرساخت از اهمیت زیادی برخوردار است تا تمام فرآیندها به درستی اجرایی شود.

 وی ادامه داد: این موضوع نیازمند این است که این اقدامات ابتدا در یک بخش اجرایی و پس از موفقیت و برطرف کردن مشکلات در سایر بخش‌ها گسترش یابد.

رییس انجمن داروسازان ایران اظهار داشت: لازم است که آموزش ها در خصوص نسخه نویسی به صورت مستمر باشد. ما سیستم های قبلی را تا زمانی که این فرآیند به طور کامل قابلیت اجرا در سطح کشور را داشته باشد نباید کنار بگذاریم و به مرور به پیشرفت در این زمینه دست یابیم.

دکتر کوروش فرزین از مسوولین سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: هفته ی آینده نرم افزار بیمه سلامت به روز رسانی می شود، که این قابلیت را دارد تا داروساز تنها با ثبت نسخ بیماران در نرم افزار داروخانه اطلاعات دارویی و بیمار به راحتی در نرم افزار بیمه سلامت به اشتراک گذاشته می شود.

دکتر ناصحی رییس سازمان بیمه سلامت اشاره کرد: سازمان بیمه سلامت در تدارک عقد قرارداد با مراکز جدید می باشد.