1

برگزاری نشست انجمن داروسازان تهران با سازمان بسیج اصناف کشور

به گزارش روابط عمومی انجمن داروسازان تهران، این نشست با حضور دکتر حسن پور( رییس بسیج اصناف کشور)، دکتر دری ( دبیر انجمن داروسازان تهران)، دکتر صبور ( نائب رییس انجمن داروسازان تهران)، دکتر سکوت (عضو شورای عالی داروخانه ها)،و آقای یداللهی ( تولید کننده ماسک )، در خصوص تامین ماسک در داروخانه های استان تهران برگزار شد.

در این نشست دکتر حسن پور به شرح تولید ماسک سه لایه پرستاری پرداخت و مقرر شد، سازمان بسیج اصناف سهمیه ماسک انجمن داروسازان تهران را به حداقل روزی 50 هزار عدد افزایش  دهد چرا که، سهمیه گذشته نمی توانست کفاف داروخانه‌های شهر تهران را دهد.

در ادامه دکتر دری ضمن تشکر و قدردانی از بسیح اصناف در خصوص نظارت دقیق انجمن از نحوه‌ی قیمت گذاری داروخانه‌های شهر تهران و برخورد با داروخانه‌های متخلف پرداخت.

همچنین وی اشاره کرد: خوشبختانه امروزه انجمن داروسازان تهران با همکاری بسیج اصناف و مدیریت خود توانسته بخشی از ماسک های داروخانه های شهر تهران را با قیمت مصوبه1500 تومان (نیمه صنعتی) تامین می کند.

و  برای تامین هر چه بهتر ماسک در داروخانه های شهر تهران تقاضا می شود بسیج اصناف سهمیه انجمن داروسازان تهران را افزایش دهد، تا همانند گذشته بتواند خدمات موثری به داروخانه‌ها ارایه دهند.

دکتر صبور با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه شاهد ماسک‌های بی کیفیت با قیمت‌های نجومی که توسط دست فروش‌ها و سوپر مارکت‌ها به فروش می‌رسد هستیم، که امید است واحدهای نظارتی تمهیداتی در این راستا بی اندیشند.

گفتنی است در پایان مقرر شد بسیج اصناف میزان سهمیه مواد اولیه خود را جهت تولید ماسک به کارگاه ها افزایش دهد، تا ماسک با تعداد قابل توجهی و با قیمت مصوب ماسک نیمه صنعتی(1500تومان) توسط انجمن داروسازان تهران و با نظارت هر چه تمام تر در داروخانه های استان تهران توزیع شود.