1

داروسازی که همیشه در کنار مردم است/ حضور در کنار هموطنان سیستانی باعث افتخار است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری انجمن داروسازان تهران ( آیفا تهران )، داروسازی که بمنظور کمک به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در جنوب و جنوب شرق کشور و بویژه استان سیستان و بلوچستان، به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی نوعدوستانه مردم برای یاری رساندن به هموطنان پیشقدم شد.

دکتر مرجان ایزدی که فارغ التحصیل سال 97 رشته داروسازی از دانشگاه آزاد تهران می باشد و هم اکنون به عنوان مسئول فنی در یکی از داروخانه های شرق تهران مشغول فعالیت است.

وی در این چند روز به جز مشغله کاری که با لباس سپید فعالیت های بسیاری که در حوزه سلامت دارد پیشقدم شده و با گروهی از پزشکان و داروسازان با جمع آوری کمک های نقدی به یاری سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان شتافته است.

بر اساس این گزارش، پدر این داروساز نیزدر این امر خداپسندانه مبلغی را پرداخت کرده است.

همچنین این داروساز در گفتگو با خبرنگار ما می افزاید: با توجه به حس نوعدوستی وظیفه خود می دانیم تا به هموطنانمان به بهترین نحو ممکن خدمت رسانی کنیم و امیدواریم هموطنانمان در جای جای کشورمان به خوبی و خوشی زندگی کنند.

این داروسازدر ادامه می گوید: در سال گذشته هم در زلزله کرمانشاه توانستیم مبالغی را به هموطنان عزیزمان که درگیر زلزله بودند کمک نقدی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: به عنوان داروساز افتخار می کنم که از نزدیک در کنار سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان باشم و در چند روز آینده در صورت مساعد بودن شرایط در کنار سیل زدگان این استان باشم.

انتهای پیام/ن