1

نشست صمیمانه انجمن داروسازان تهران با سازمان بیمه سلامت ایران

به گزارش روابط عمومی انجمن داروسازان تهران، دکتر مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت کشور در ابتدا برقراری تعامل و همکاری را از نکات بسیار مثبت و تاثیرگذار دانست و بیان داشت: بیمه سلامت برآن است که بتواند با ایجاد همکاری و همیاری با انجمن داروسازان تهران بتواند مشکلات داروسازان و داروخانه‌ها را رفع کند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن بیمه سلامت در راستای ایجاد همکاری و تعامل با داروخانه‌ها سعی دارد نرم افزارهای که با داروخانه‌ها در ارتباط هستند؛ را دعوت کند تا آنها بدون در نظر داشتن بار مالی بتوانند مشکلات داروخانه‌ها را حل و فصل کند.

وی عنوان کرد: از اواخر آبان ماه سازمان بیمه سلامت ایران  طبق پروتکل مصوب نسبت به عقد قرارداد با مراکز جدید ( داروخانه) اقدام خواهد کرد.

دکتر رضایی خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن طرح نسخ الکترونیک، انجمن داروسازان می‌بایست کلیات و جزئیات هزینه طرح نسخ الکترونیک را به گروه کارشناسی سازمان بیمه سلامت ایران پیشنهاد دهد.

همچنین تصریح کرد: با اجرای طرح نسخ الکترونیک می‌بایست قرارداد فی مابین داروخانه و سازمان بیمه سلامت ایران هم تغییر یابد به این معنا که باید بندهای حقوقی تغییر یابد و تجدید نظرهایی صورت گیرد، در همین راستا به انجمن داروسازان پیشنهاد می‌شود؛ موارد لازم جهت عقد قرارداد با داروخانه‌ها به سازمان بیمه سلامت ایران ارایه شود.

گفتنی است سازمان بیمه سلامت ایران پس از بررسی و کارشناسی دو پیشنهاد فوق اعلام نظر خواهد کرد.