Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
رییس انجمن داروسازان تهران در نامه ای خطاب به رییس سازمان غذا و دارو:

اعتراض به عدم توزیع ماسک به قیمت مصوب/دخالت سازمان های غیر مرتبط

تاریخ ارسال نوشته: 30 جولای 2020

دکتر سید حمید خوئی رئیس انجمن داروسازان تهران در نامه‌‌ای به رئیس سازمان غذا و دارو نوشت:گروه هایی از سازمان تعزیرات و ستاد خبری وزارت صمت بدون حضور نمایندگان سازمان غذا و دارو یا معاونت های غذا و دارو اقدام به بازرسی از داروخانه های شهر تهران نمودند.

image_pdfimage_print

به گزارش روابط عمومی انجمن داروسازان تهران، در نامه دکتر سید حمید خوئی رییس انجمن داروسازان تهران خطاب به دکتر محمدرضا شانه‌ساز آمده است:« پیرو نامه شماره  ۳۹۷۲/۷/الف۹۹ مورخ ۹۹/۰۴/۳۰ به استحضار می‌رساند که در تاریخ ۹۹/۰۵/۰۷ گروه هایی از سازمان تعزیرات و ستاد خبری وزارت صمت  بدون حضور نمایندگان سازمان غذا و دارو یا معاونت های غذا و دارو اقدام به بازرسی از داروخانه های شهر تهران نموده و به اعتراض همکاران نیز وقعی ننهاده‌اند.

  به نظر می‌رسد که اراده و سیاستی بر آن است که داروخانه ها را از گردونه توزیع اقلام سلامت محور بویژه ماسک خارج کند تا شرایط عرضه آزادانه و خارج از کنترل آنها به قیمت های دلخواه در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها فراهم گردد.

واقعاً معلوم نیست که در شرایطی که کمترین نظارتی بر عرضه و کیفیت ماسک هایی که در فضاهای خارج از داروخانه به فروش می رسند وجود ندارد چرا و به چه مجوزی وزارت صمت به جای تامین ماسک مورد نیاز مردم و تامین مواد لازم برای تولید آن،بازرسی از داروخانه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

و چرا سازمان تعزیرات بدون حضور نمایندگان وزرات بهداشت اقدام به بازرسی از داروخانه هایی می‌نماید که از یک سو  هیچ ماسکی با قیمت های مصوبه دولتی دریافت نمی‌کنند و از سوی دیگر در رسانه ها بعنوان مراکز تامین کالاهای سلامت محور معرفی می‌شوند و مردم به این مراکز سوق داده می‌شوند.بطوریکه متاسفانه در هفته‌های اخیر موارد متعددی از تعرض مراجعین به داروخانه ها به همکاران داروساز و پرسنل داروخانه به علت موجود نبودن کالاهای مورد نیازشان گزارش شده است.

لذا مجدداً از آن مقام محترم استدعا دارد که از ادامه روند تعرض مادی و معنوی به حریم داروخانه و حرمت همکاران داروساز ممانعت بعمل آورده و دستور فرمائید که زمان و تعداد ماسک های توزیع شده در داروخانه‌ها بطور شفاف به مردم اطلاع رسانی گردد.

هیچ نظری وجود ندارد


Parse error: syntax error, unexpected 'if' (T_IF) in /home/iphatehran/public_html/wp-content/themes/Wooclass/sidebar.php on line 31
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.