Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

۳۰ تا ۴۰ درصد نسخه ها کاغذی است

تاریخ ارسال نوشته: 11 ژانویه 2022

نایب رئیس انجمن داروسازان ایران، با اشاره به آغاز نسخه نویسی الکترونیک از اول دی ماه ۱۴۰۰، گفت: همچنان، ۳۰ تا ۴۰ درصد نسخ به صورت کاغذی به داروخانه ها می آید.

image_pdfimage_print

روابط عمومی انجمن داروسازان تهران به نقل از خبرگزاری مهر، به روند نسخه نویسی الکترونیک در کشور اشاره کرد و افزود: سازمان بیمه سلامت، تعارف را کنار گذاشته و تمامی نسخ به صورت الکترونیک را قبول می‌کند.

وی به سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌ای کشور اشاره کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی، فعلاً ارفاق قائل شده و نسخه‌های کاغذی را همچنان می‌پذیرد. اما، گفته اند تا اردیبهشت ۱۴۰۱، پذیرش نسخه‌های کاغذی به طور کلی حذف خواهد شد.

فاطمی در خصوص اینکه چرا سازمان تأمین اجتماعی همچنان نسبت به پذیرش نسخه‌های کاغذی اقدام می‌کند، افزود: تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌ای، بیشترین جمعیت را تحت پوشش دارد که اکثریت آنها را قشر کارگر تشکیل می‌دهند. از همین رو، تلاش کرده شرایط برای بیمه شدگان به یکباره، سخت نشود.

نایب رئیس انجمن داروسازان ایران با عنوان این مطلب که داروخانه‌ها همچنان نسبت به پذیرش نسخه‌های کاغذی همکاری می‌کنند، ادامه داد: در شرایطی که نسخه نویسی الکترونیک از اول دی ماه ۱۴۰۰ الزامی شده است، اما حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد نسخه‌هایی که به داروخانه‌های می‌آید، کاغذی است.

وی با تاکید بر اینکه الکترونیکی شدن نسخ یکی از اقدامات قابل قبول در نظام سلامت کشور است، افزود: البته نمی‌توان یک دفعه به مردم شوک وارد کرد و می‌بایست، شرایطی را فراهم آورد تا مشکلات نسخه نویسی الکترونیک به تدریج رفع شود

هیچ نظری وجود ندارد


Parse error: syntax error, unexpected 'if' (T_IF) in /home/iphatehran/public_html/wp-content/themes/Wooclass/sidebar.php on line 31
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.