Search
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type
نایب رئیس انجمن داروسازان تهران:

ثبت عوارض ناخواسته دارویی معیاری مهم در ارزشیابی داروخانه ها/ ارتقاء خدمات و رعایت حقوق شهروندان

تاریخ ارسال نوشته: 25 ژانویه 2020

نایب رئیس انجمن داروسازان تهران گفت: یکی از معیار های مهم ارزشیابی در دستورالعمل ارزشیابی داروخانه ها، همکاری با معاونت های غذا و دارو در انجام اطلاع رسانی و و ثبت عوارض ناخواسته دارویی می باشد.

image_pdfimage_print

دکتر بهمن صبور، نایب رئیس انجمن داروسازان تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری انجمن داروسازان تهران ( آیفا تهران ) در مورد ارائه خدمات دارویی بهتر در داروخانه ها گفت: به منظور ارتقای کیفیت ارائه خدمات دارویی در داروخانه ها و شناسایی واحد های فعالتر در زمینه ارائه این خدمات و به جهت تشویق و ایجاد انگیزه رقابت بیشتر در ارتقاء خدمات و رعایت حقوق شهروندان و تقویت روحیه نظارتی، دستورالعمل ارزشیابی داروخانه های کشور در ۲۵ مهرماه سال ۹۵ توسط سازمان غذا و دارو به تمامی داروخانه ها ابلاغ شده و تا ۲۵ مهر ماه سال ۹۹ اعتبار دارد.

وی گفت: داروخانه ها ملزم به ثبت ارزشیابی عملکرد خود بوده و این ارزشیابی در درجه بندی داروخانه ها برای ارائه خدمات داروخانه موثر خواهد بود.

دکتر صبور ادامه داد: ارزشیابی از داروخانه ها در سراسر کشور یکبار در سال صورت می گیرد و امتیازات تشویقی و تنبیهی در همان سال بر امتیاز ارزشیابی موثر خواهد بود.

نایب رئیس انجمن داروسازان تهران گفت: یکی از معیار های مهم ارزشیابی در این دستورالعمل، همکاری با معاونت های غذا و دارو در انجام اطلاع رسانی و و ثبت عوارض ناخواسته دارویی و یا سایر فعالیت ها که به ارتقاء خدمات دارویی منجر می گردد که این معیار باید با تایید معاونت غذا و دارو و مستندات صورت بگیرد  که این معیار خود به تنهایی ۱۰۰ امتیاز در ارزشیابی در نظر گرفته می شود.

وی اظهار داشت:  موسسین داروخانه ها برای اطلاعات بیشتر می توانند به  سایت سازمان غذا و دارو و یا فایل PDF که در انتهای همین خبر گذاشته شده مراجعه نمایند.

دکتر صبور در پایان گفت: انتظار داریم موسسین و مسئولین فنی داروخانه ها ارتباط خود را با انجمن داروسازان در هر چه بهتر شدن و ارائه نظرات و پیشنهادات تقویت نمایند.

ارزشیابی داروخانه

انتهای پیام/ن

هیچ نظری وجود ندارد


Parse error: syntax error, unexpected 'if' (T_IF) in /home/iphatehran/public_html/wp-content/themes/Wooclass/sidebar.php on line 31
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.